Home sweet home

Hemma i kära Arboga igen, känns riktigt bra! Var så skönt att  åka in i staden man kan utan och innan, kliva in i lägenheten, klappa min lilla katt och sova i sin alldeles egna säng. Det är det här jag längtat efter! Kvällen därpå spenderades med dom bästa i Fridas fin-fina lägenhet med god mat och massa prat. Precis som det ska vara.
Visst är jag arbetslös och vet inte hur länge jag kommer klara av det då jag redan igår var rastlös och inte visste var jag skulle ta vägen haha! Meeen, jag ser fram emot en bra sommar. En riktig festivalsommar, I LIKE!

Idag har jag varit på banken, handlat och till och med sovit länge. Nu ska jag bara försöka hitta på nåt under de resterande timmarna...

Kommentarer
Postat av: Stina

har du en katt?? myysigt då ko mmer jag och hälsar på ! :) ses snart hoppas jag

2009-05-04 @ 10:26:57
URL: http://dontslowmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0