The Importance of being Idle

Det händer så mycket hela tiden så jag vet knappt vilken dag det är.

Ville bara informera om att jag då var i globen i onsdags och såg OASIS!
Lyssna inte på tidningarna, det var bra. Det var riktigt bra!
och förbandet sen då..Caesars med Jocke Åhlund, I LIKE!

Fick dock ett dumt litet infall innan bussresan onsdag morgon 04.35, nämligen utgång på Harrys!
Skitkul tänkte jag men det var inte riktigt lika kul när jag väl satt på bussen för en 6 timmars resa död som en överkörd råtta. Haha! Meeeeeeeeeeen, det gick ju fintfint och det var lika underbart som alltid att träffa Malin, Frida och Sebbe. Ses snart igen?

Nu blir det dusch och sova,
lär ju ladda upp inför Lapin Kulta imorgon.
Det blir nog niiice!
(bara för att Stina fått mig att nöta niiice igen..haha typiskt oss!)


Oasis
men ännu en gång då. Oasis på Globen.
En drömkonert jag kan lägga till listan.
Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0