A monkey needs to dance, so do you

Nu ska jag lägga mig i en riktig säng. Efter 5 nätter i tält. Ett trasigt tält dessutom. Och när graderna ligger runt +2 kan man nog erkänna att bättre har jag sovit på festival.

Ska trycka igång Mtv Movie Awards där favort Twiligt fick massa välförtjänta priser och självklart titta - och lyssna ♥ - lite extra på Robert Pattinson. Även den officiella trailern för New Moon är släppt och man kan knappt vänta till biopremiären i november! Dock är jag inte säker på att jag borde se den bland folk då jag kommer gråta. Troligen som jag gör när Kent spelar Berg&Dalvana live eller så. Extremt överkänslig kanske ni tycker. Extremt livsnödvändiga saker i mitt liv säger jag.


Kommentarer
Postat av: Stina

jag funderade på det där förrut... det är inte många festivaler jag varit på där det faktiskt har varit bra väder... första året på PL var rätt bra, men annars vet jag inte.. sista Kaktus kanske? hoppas det blir bättre i år !! mindre än två veckor kvar till PL nu !!! wohooo

2009-06-09 @ 15:46:34
URL: http://dontslowmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0