Staring at the blank pages before me..

Ja, lär ju försöka blogga lite oftare.. Jag vill ju bli rik haha! ;)

Idag skulle jag varit heeelledig och dagen skulle spenderats med skidåkning, solning och gärna någon öl på after-skin.
Men nej då, inringd blir man så ska precis knalla mot bistron..(och Stina, jag tog en långdusch när du ringde!)
Är iaf ledig imorgon och då blir det sovmorgon. Sedan har jag inte planerat så mycket, men det ska bli skönt!

Fick förresten U2 biljetter också! Malin kläcker ju ur sig att hennes mamma jobbar på ticnet och att hon fixat biljetter åt oss innan släppet. Det är sånt man mår bra av! Niiice!


Kommentarer
Postat av: Stina

åh gött med U2. när är det?

2009-03-16 @ 19:09:10
URL: http://dontslowme...osv
Postat av: Sebbe

Saaaaraaaah, om du ska tjäna några pengar på att blogga så får du nog ta å skriva nått snart :P

2009-04-09 @ 15:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0