Another no-show

Gårkvällen var riktigt trevlig med lite vin i goda vänners sällskap. Efter hur dagen hade utspelat sig var det precis det jag behövde. Däremot föll jag för frestelsen som jag nästan förstått. Eller frestelse..det är mer som en förbannelse.

Idag, dag 6, så sov jag rätt länge, kollade på reprisen av Robinson vilket fick mig att sakna Sälen lite. Det var liksom vårat lördagsnöje och det var alltid lika roligt hur inne alla (speciellt Oscar) blev av alla twister! Sedan hör och häpna, så fick Frida och Sebbe med mig ut på en riktig långpromenad runt jädersbruk. Det var verkligen jag som flåsade värst och mest men det var riktigt skönt. Och välbehövligt. Lär bli mer sånt framöver :)

Det är lite skumt nu när man är arbetslös. Jag räknar timmarna och försöker trycka in så mycket jag kan om dagarna. Men får ändå ingenting gjort? Haha, det blir nog bra det här. Jag och mamma kollade iaf på Morden i Midsomer ikväll och tryckte i oss massa frukt. Så jäkla gott!

Nu har jag precis slagit på Twilight. Igen. Och alldeles snart kliver Edward Cullen in genom dörren så måste sluta nu..
Haha god natt!

(Jag vet jag är knäpp.. och nu råkade jag göra texten kursiv också. Jaja, skit samma det går inte att få bort haha!)

Kommentarer
Postat av: Lisa

gud jag skulle bli knäpp om jag var arbetslös..

2009-05-06 @ 13:51:47
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0