Think twice - thats my only advice

Dag 4 i min nya, arbetslösa värld. Blev tidigt imorse och en tur till Ikea med mamma där det inhandlades nödvändiga, och mindra nödvändiga, ting. Det är riktigt mysigt när man känner att man kommer överens med sin mamma, det behöver jag! Vi var borta några timmar så när jag kom hem slog jag på Twilight, IGEN, kände det dröjt för länge. Cirka 16 timmar haha! Det var längesen en film slog mig så hårt, den är suverän.

Sedan tog jag givetvis min dagliga sovtimme, tänkte för mycket och planerade mitt liv. Som vanligt. Undrar hur morgondagen artar sig? Hoppas på besök av morbror och att få träffa de bästa vännerna i mitt liv. Annars blir det väl att strosa i solen och ha det bra. Måste lära mig att uppskatta det oplanerade.
Nu blir det en kort promenad och sedan alfapet med mami. Sen troligen en film. Kanske Twilight...? ;)

Hultsfred. Snart är vi där.
Hultsfred


Läste en blogg idag som får mig att tänka - om vi är så jäkla tråkiga kanske vi också ska sluta försöka?

Kommentarer
Postat av: Rut

Snart snart!

2009-05-13 @ 23:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0