En blixtvisit - så Sagolik

Det blev Varberg i helgen, och det var kul. Det var riktigt kul. Lite härligt mys i fredags med väldigt härliga människor, Daniel t.ex. hade man ju  inte sett på nästan 1 år så det blev lite öl och massa cathing up! Sen gick jag och John hem till honom och kollade på Twilight. Inte alls min idé, nej nej haha! Det gillar vi :)

Lördagen började bra med lite sovmorgon och promenad ner till staden där vi lunchade lite och strosade i solen. Per är så himla rar och man blir så glad av att se honom! Det var ju den här kvällen vi åkte ned för, den röd-svarta festen i Rolfstorps (?) bygdegård, så lite fix hos John och vidare till Per och förfest med massa varbergare. Det är så underligt hur bra man kan trivas i vissa människors sällskap. Väl på festen var det fördrink, poängpromenad, massa nya människor, dans och mina bästa vänner. Tack alla för en trevlig kväll - Bästa vänner kommer vi alltid att vara.

Tillbaka i Arboga och det är redan tisdag. Vad har jag gjort? Besök hos arbetsförmedlingen, filmkväll och promenad. Jag borde söka de där jobben också. Fan.

Det är mycket nu i min lilla hjärna, så många ideér och tankar. Jag hör av mig när jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0