Det var den underligaste av saker..

Ja Sandra, visste är han helt underbar i den filmen! Helt otroligt.. :)

Jaa, här sitter man ännu en kväll, har slagit på en Morden i Midsomer och ska äta en apelsin. Sen sova. Jag vet inte vad det är med mig men det är mycket som flyger fram och tillbaka i hjärnan. Mycket man vill men mycket man tycker känns konstigt. Att känna sig i vägen är det värsta jag vet. Så ja, vi får se hur morgondagen och helgen artar sig. Jag kan ju alltid tvinga Emma, Emma och Hanna att se Robinson med mig på lördag haha!

Fick förresten ett upplyftande mejl igår och ett riktigt roligt telefonsamtal idag. Vi får väl se hur det blir. Lär inte behöva oroa mig då jag även har lite annat smått och gott på gång. Det går bra nu.

Hela dagen idag har varit ett uppdrag att få mitt hem att kännas som mitt igen. Det har varit rensning, städning, bra musik och en massa kort upp på de bästa jag har i mitt liv. Jag har fixat på balkongen inför massa mys med vattenpipa under sköna sommarkvällar och jag har hunnit med middag hos min kära mamma, det är inte alla som äter Entrecote en torsdag inte, haha! Sedan tog jag ett alldeles för varmt bad för att efter det hamna här.....

"jag vill slita av mig mitt liv som en t-shirt och
köpa mig ett nytt med någon som dig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0