Just waiting a second to long

Jag skrev tidigare här i bloggen att jag var lite orolig över att se New Moon på bio med tanke på hur mycket jag skulle böla. Som tur var så behövde jag inte oroa mig när åtminstone hälften av den utsålda biosalen lyfte händerna på frågan "hur många har sett Twilight mer än 50 gånger?". Alla var alltså lika besatta som jag! Och hur var filmen?
Det var så jäkla värt väntan. Visst hade de, enligt mig, missat några viktiga detaljer från boken och att början gick alldeles för fort men näe.. jag måste säga att jag (självklart) tyckte den var AMAZING! Jodå jag grät men till skillnad från boken var det mycket humor i den här filmen som lyfte upp det hela. ÅH. Kan inte Eclipse komma nu på en gång istället för nästa sommar?!?!?!


Kommentarer
Postat av: stiii

den kommer till sälen den 10e tror jag. då kan vi se den tillsammans :)

frågan är ju, när kommer du till sälen ?

Längtar !

2009-12-01 @ 23:36:56
URL: http://dontslowmedown.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv mer baby :P

2010-01-22 @ 07:01:56
URL: http://sirmimic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0