And I´m Free

En mycket trevlig kväll. Vänner och Idol. Ja, röstade på Calle ikväll igen.
 http://www.youtube.com/watch?v=h7ShSyGkg_0 Löjligt bra cover på en otroligt fin låt. Rysningar.

Ja, jag kommer sakna Arboga när säsongen nu närmar sig. Jag kommer sakna staden jag känner till, vännerna, mamma&bror, lägenheten och tillgängligheten. Men sedan är det ju alltid lite äventyr att åka iväg och jag har nog aldrig känt det mer än ikväll att det ska bli så himla roligt att träffa nya människor. Öppna, annorlunda och förhoppningsvis väldigt bra personer. För just ikväll var det mer tydligt än annars. Kanske sa jag något fel, kanske har avståndet växt lite till.

Nu, se på film. Sen, sova. Imorgon, sovmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0