Long before Rock&Roll

Jag klev upp för en halvtimme sen som följd av en natt med knarkeliknarkande av fina youtube-klipp. Helt klart värt det. Tänk om man fick leva i sina dagdrömmar. "Gonna free fall out into nothin', Gonna leave this world for a while"


Nu ska jag göra det bästa av ännu en arbetslös dag, det börjar dock bli rätt tröttsamt. Tur man snart arbetar mer än heltid och förhoppningsvis läser någon spännande kurs. Kanske finns det inte ens tid för dom ständiga utgångarna till fjällis utan att jag är hemma sparar pengar istället? HAHA, vem försöker jag lura?

Längtar tills jag får vara på festival igen. Längtar tills man får leva i tält en vecka med sköna människor och det första som händer på morgnarna är att Stina väcker en med att kasta en Arboga på mig. Längtar till att sitta under partytältet och blicka ut över campingen, vilka udda människor det finns. Vart gömmer alla sig när festivalandet är slut? Jag längtar till när det största problemet man har är om man verkligen ska orka gå till området för att kolla in det där bandet.. eller om man faktiskt ska stanna en stund till och dricka "bara en till öl". Jag längtar till de bästa spelningarna man pratar om i evigheter och jag saknar friheten. Jag älskar friheten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vem försöker du lura?!? vad är det för kurser du snackar om ?! vi ska ju vara på fjällis varje onsdag, och varje fredag. =)

vet du var du ska bo nånstans? Vi ska leva festivalliv där uppe. vi kan fortfarande ta 2en till öl" utan att behöva missa några bra spelningar. kan det bli bättre? skynda dig upp efter Peter D, så bjuder jag dig på en Ubbe-pizza. eller något annat.. hehe... en öl :)

2009-10-11 @ 23:33:39
URL: http://dontslowmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0