Ett tidsfördriv att dö för

Kan inte sova så har lite tid över. (Så jag knåpar ihop lite av en musiklista)

Vad är klockan? 04.33
Vad lyssnar du på just nu? Ett Youtube-klipp där "Idol-Calle" gör en cover på Tom Pettys Free Fallin. Magisk.
Vad är vanligen det första du lyssnar på i din Ipod? Kings Of Leon - On Call
Om du ska lyssna på en hederlig gammal skiva, vilken blir det? Det jag brukar ha i cd-spelaren är faktiskt Annika Norlins band SÄKERT´s debutalbum
Vilket band har du mest skivor av? Kent, jag har alla skivor i dubbel uppsättning..
Favoritmusik? Det humöret känner för. (Mest Indie, Alternativt, Electropop, Rock)
Favoritband? Svenskt: Kent. Internationellt: Babyshambles
Bästa låten of all time? Fix You med Coldplay
Favoritlåt live? Pipedown med Babyshambles - och stark tvåa är Juicebox med The Strokes
Favoritskiva? Down in Albion
Och Favoritvinyl? Du & Jag, Döden (Kent) och Grace/Wastelands (Peter Doherty)
Favorit live-DVD? Har tyvärr inte sett så många men jag väljer mellan Arctic Monkeys - Live at Apollo eller Babyshambles - Oh what a lovely tour. Sebbe, något annat tips?
Bästa Konsertminne? Känslan innan,under och efter Kent på Peace&Love 08. (Annars alla mina Shambles-äventyr)
Önskekonsert? The Libertines! ♥

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Du MÅSTE ju ta å låna "Nirvana - Unplugged" å "Live - At the Paradiso" av mig.. de är nog fan dom bästa :P

2009-10-13 @ 19:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0