D.A.N.C.E

Ett tips till alla er som gillar att träna där ute och som inte testat på Step up - Gör det! Det är ett väldigt konditionskrävande pass med styrkeinslag. Man kanske lätt tror att det bara är att kliva upp och ner på en bräda men det är så mycket mer än så. Visst handlar det om att kliva upp och ner på en bräda, men i takt till musiken i olika stegkombinationer och i ökande tempo. Det där med koordinationen var ett stort problem för mig i början men nu flyter det på och det är så himla roligt! När stegen väl sitter och tempot bara ökar blir det som en dans.
Och vem gillar inte att dansa? :)


Nu sitter jag och kollar på Hells Kitchen. Älskar det! Påminner lite om när jag stod i skolköket bara det att då var han som skrek från Tyskland. "Power! TIMEBACK". En sak som är säker är iaf att jag aldrig skulle våga ställa mig i Gordon Ramsay´s kök..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0