Jag tror stenhårt på din plan

Idag har jag fått riktigt mycket gjort. Tummen upp! Jag tog tag i det där pengakrånglet imorse på en gång, Klart och betart som Mammas Nya Kille skulle sagt. Sedan promenad och möte med en Syo, så till våren blir det förhoppningsvis att läsa en spännande kurs, känns inspirerande och väldigt kul! Hoppas bara jag pallar trycket med heltidsjobb, lite pluggande och skidåkning (och festande......). Men varför inte ge det ett försök? Man är ofta starkare än man tror. Sen fick jag ju höra att en till kär vän ska till fjällen igen och helt plötsligt känns den kommande våren lite ljusare!



Ipoden är tillbaka men istället så fuckar min jävla mobil ur (som vanligt). Inte nog med att laddaren inte funkar, nu går det varken att sms:a eller ringa. Skapligt irriterande. Jag hade ju tänkt köpa mig en ny dator men kanske borde hålla mig ifrån allt vad teknik heter.. haha.

Imorgon står det träning, läsning, flyttpackning och musik på schemat. Och till helgen blir det troligen fest. Låter helt okej för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0