Blablabla

Inatt kunde jag inte somna. Alla nyfunna tankar snurrade för snabbt och oron gnagde litegrann. Men klev upp i tid för att boka biljetter till NEW MOON PREMIÄREN ♥ innan jag åkte till Arbetsförmedlingen. Och där fick jag, helt otroligt, träffa en vettig (!) människa. Inte någon som skäller ut en, klagar och klankar ner. Kan slå vad om att inte många av de där nötterna någonsin haft ett annat jobb där man får slita, eller kanske blivit uppsagda och fått snåla på a-kassa. Meeen hur som helst. Hon var duktig.

För övrigt,
- så stal några en 42" flatscreen från Expert-butiken häromdan. Klockan 12 på förmiddagen. Rätt lyckat må jag säga, polisen söker nu vittnen som sett "någon/några bära på en LG-kartong". HAHA.
och,
- Köpings ungdomsmottagning upptäckte en stöld av 2400 kondomförpackningar. Polisen misstänker att "förövarna kommer att sälja vidare stöldgodset". Ja, annars får de ligga i. HAHA igen. Sjukt dåligt, I know. Behöver nog sova.


ÅH. Jag kan inte vänta längre!


Kommentarer
Postat av: Lisa

nämen en film till för fantasten..

2009-10-23 @ 15:31:00
URL: http://carl-astrid.blogpsot.com
Postat av: Du vet vem!

http://www.expressen.se/noje/musik/1.1756027/martin-carlsson-om-muse-man-blir-helt-vimmelkantig



HIHI

2009-10-26 @ 13:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0