Lesson Learned (?)

Nyduschad efter ett träningspass. Hittade någon dvd med ett träningspass jag tänkte jag skulle prova så sagt och gjort så har jag flåsat som ett djur här på golvet framför tv:n. Självklart är det ju rätt skönt att kunna träna hemma såhär men jag vet inte riktigt om jag gillar idén med att göra det framför någon inspelning där instruktörens röst till slut blir outhärdlig. Tänk er "kom igen nu! Bara 8 till!" när du redan är så arg på dig själv för att du inte orkade den innan. Inte konstigt man vill kasta ut tv:n. Tur då att jag har en gigantisk apparat av den inte-så-smala-modellen, jag skulle aldrig orka lyfta den över balkongräcket haha!


(jag när jag blir irriterad på rösten. Hehe.)



Nu ska jag iväg till Frida och Sebbe för idol-kväll. Kvällens tema är club. Kan bli spännande. Blablabla. Den egentliga anledningen till att jag skrev här var ju för att berätta om min rikedomsjakt. Den går framåt! Efter misslyckandet med första idén (trisslotten) så har jag nu 2 (!) väldigt lockande tankar på gång. Jag håller er uppdaterade.

FÖRRESTEN!
Glömde ju berätta om mitt tandläkarbesök igår.. Jag kan nog garantera att det här var sista gången jag besöker en tandläkare i Arboga för fy fan vad det gjorde ont. Nu jämför jag alltså med alla mina 5 mun-operationer och det var värst! Sån jävla smärta! Okej, kanske (en aning) överdrivet (eftersom hela min underkäke blev blå efter alla operationer) men jaa, tandläkaren gjorde illa mig och var så irriterande att jag var tvungen att kläcka ur mig det här. Till henne. Face-to-face. Kanske inte så snällt när jag tänker på det så här i efterhand. Ganska dumt faktiskt. Men frustrationen behövde det just precis då och jag tror inte hon säger upp sig nu. Eller hur?

Lärdom: försöka bli bra på att tänka innan jag talar och använda frustrationen på det ursprungliga målet.

 


Kommentarer
Postat av: Stina

hehehehe snart är det sälen och där finns inga tandläkare.



Men jääävlar vad inlägg du har skrivit nu då. bara för att få mig att se dålig ut. fy fan för dig !

:D



jag har fått reda på mitt boende, blir niget malungshem för min del, men en schysst stuga precis brevid Ubbes :) I'm gonna get faaaat

Hur går det för dig? vi får höras snart och börja peppa ! Hoffaestro på Högis i slutet av november !



2009-10-10 @ 23:26:05
URL: http://dontslowmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0