För en tid som aldrig kommer igen

Sitter vid msn och känner lite uns av lycka. Simon&Allex kommer uppåt om bara två veckor. Som jag saknat dom! För er som inte vet är Simon en av mina allra bästa vänner från gymnasitiden och även om det går år utan att vi ses, eller hörs, så älskar jag honom. Han är det mest ärliga i mitt liv ♥


Nedräkningen till Sälen går rätt fort och det känns på något sätt overkligt den här gången. Vad ska jag ha med mig? Var ska jag bo? Kommer jag klara av jobbet? Vad händer efter säsongen? Mycket frågor men jag antar svaren kommer av sig själv. Jag borde ha lärt mig vid det här laget att inte oroa mig alltför mycket. Hittills har jag ju klarat mig rätt bra i slutändan ändå. 3e säsongen känns kanske lite mycket, står jag still?
    Ni som läser, vad har ni för er? Känner ni er stressade över livet?


Nu blir det promenad, sedan hem till Mami och hoppas på att brorsan är där. Då ska jag tvinga honom spela gamla Nintendo-spel med mig! Super Mario, galet roligt haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sluuuta stressa Sarah ! i sälen finns det ingen stress. fast ett boende kan ju vara bra att ha :)

du har inget körkort som ska klaras av (och betalas) innan dess i alla fall...



Vad ska du plugga? sluta vara så seriös ! hur går det med USA resan, blir det nåt?

det var aaaalldeles för länge sen vi sågs !

"vaad gör du nu för tiiiiden? varför höööör du aldrig aaav diiiig?" hahaha... nej nu ska jag sluta skriva en massa skit här, kanske ska skriva nåt på min egen blogg istället... :P

ha det bra, vi ses snart !! ( om typ 2 månader..=/ )

2009-10-15 @ 13:08:07
URL: http://dontslowmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0