Nonsens

Nu ska jag iväg och jobba. Sjukt opepp. Tänk om man bara kunde knäppa med fingrarna och ha det jobb man alltid önskat? Men jag känner mig en bit på vägen. Jag får bara försöka omvärdera mina tankar om att jag är gammal, något som jag känt sedan jag fyllde 17, och vända det till att jag faktiskt är rätt ung. Eller iaf i en bra ålder haha! Jag får intala mig att jag faktiskt har varit med om en del och kanske har lite mer livserfarenhet än jag tror. Vad har alla för drömmar? Tänk att det kan vara så olika..


Idag släpptes också Arctic Monkeys nya video till Cornerstone. En väldigt enkel men kul, och annorlunda haha, video. I Like. Fast det hade varit ännu bättre om Alex Turner hade klippt sig!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah ja den videon är nog bland den fulaste jag sett. lika töntig som Alex ser ut i den frisyren... töntig men ändå bra på nåt sätt.. :)

2009-10-17 @ 15:25:28
URL: http://dontslowmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0