To be gone

Idag var första gången jag verkligen kände att Sälen är ett lyckat val i år igen. Varför? För att jag är så jäkla trött på Arboga just nu. Det är en stad som på något sätt tvingar dig att bli lite mindre människa. Så ja, nu har jag bestämt mig. Det ska bli skönt! Det ska bli kul! Det ska bli spännande!

Onsdag. Idag. Haha. Idag spenderade jag ungefär 5 timmar på ett av stans fik. Alla måste ju älska att fika? Först med kusinen och sen jenny-jenny. Trevligt. Blev någon coca-cola (jag veeeet, jag skulle sluta, jag är sämst) och massa prat. Båda två gav mig så otroligt mycket inspiration. Kanske därför jag nu sitter och kollar efter ännu mer saker jag vill plugga, skriver ner tankar för fullt och letar stipendier man kan söka!? Kanske är det här något för mig.

Bra saker:
FIKA
kusiner
planer
musik
..och att en vit månad var välbehövlig och nu avklarad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det ska bli fett kul !

2009-10-22 @ 12:53:23
URL: http://dont...trallala

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0