TV & me

Sitter och kollar på inlåst, ett program om ungdomar som hamnat på fel spår och de ska få testa på hur det är i ett riktigt fängelse för att bli avskräckta. Jag skulle bli avskräckt redan då jag mötte de anställda i gångarna, vilka sjukt tråkiga människor. Iaf, vad är problemet med de här killarna? De tror verkligen att de är störst och bäst. Motsatsen är ju däremot extremt bevisad när de får panik efter en natt i deras mörka cell. Då vill de hem till mamma..

..och på tal om mammor och tv-program. VAD ÄR MENINGEN MED MAMMAS POJKAR? Jag har nog aldrig skämts så mycket å någon annans vägnar. Dels för mammorna, dels för killarna som ställer upp i programmet och självklart för de otroligt vältalande (?), smarta (?) och ärliga (skitsnacket har just fått sitt drömprogram) bimbosarna. De här tror inte bara att de är störst och bäst utan vackrast också.

Kanske borde jag trots allt skämmas mest för mig som faktiskt kollade på hela avsnittet? haha! Svår fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0