Kom ge mig världen..

Jaha, nu sitter man här och blir tvingad att se på Ensam Mamma söker..
Är hemma hos Malin med Sebbe, Frida och J-son och visst det är trevligt,
men va fan..Ensam Mamma söker?!
Så jävla patetiskt program och massa pinsamheter
men man får väl stå ut, allt för laget liksom :p

Även imorgon är det Konsum som gäller och fan..
jag ska pallra mig upp vid 7 igen!
Fast imorgon när jag kommer hem ska jag lägga mig under täcket
och bara vara själv.
Det ska bli skönt att få vara ledig några dagar sen.

Man blir rätt trött för ingen kan förstå
och det är väl inte det jag begär.
Men känslan av tomhet finns kvar
och jag blir så förvånad,
Ni är blinda.

Förresten, jag fick en härlig kommentar på inlägget "allting omkring mig gick i ultrarapid"
men..vem är du? :)
Jag har mina aningar men man vet ju aldrig!

Nu ska jag väl hemåt, känner för lite Ted Gärdestad...


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch, jag vet hur det är att tvinga stå ut med Ensam mamma söker ! haha

2008-11-03 @ 18:18:10
URL: http://dontslowmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0